תוכן העניינים

עם 42 מיליון איש שצרכו תוכן דיגיטלי בזמן המלחמה במוצרים שנבנו ללא קוד בעזרת הטכנולוגיה של סטוריקארדס, גיל רבי, מייסד החברה מסביר איך הטכנולוגיה משפיעה על המלחמה.

בעידן הדיגיטלי, הטכנולוגיה מהווה כלי מרכזי ומשמעותי בהתמודדות עם מצבי חירום ומשברים כמו מלחמות ואסונות טבע. המהפכה הטכנולוגית שינתה את האופן שבו אנו מתקשרים, מקבלים מידע ומנהלים את חיי היומיומיים, וכשמדובר במצבי מלחמה, החשיבות של הכלים הדיגיטליים אף עולה בצורה משמעותית.

המלחמה בישראל והטבח הנורא של 7 באוקטובר הם דוגמה חיה לחשיבות של כלים אלו. במהלך התקופה הזו, גופי תקשורת השתמשו בטכנולוגיות מתקדמות כדי להנגיש את המידע לציבור, גם בתוך ישראל וגם מחוצה לה. זה כלל יצירת רכיבים דיגיטליים באתרי החדשות, הנגשת מידע באנגלית לציבור הבינלאומי, ושימוש בכלים אוטומטיים לניתוח והפצת מידע.

לטור המלא של גיל רבי בכלכליסט לחץ כאן